SERVIR WITTENHEIM SERVIR LA LIBERTE !!
8 Avril 2015
"C'est injuste": le SMS de Jean Germain avant sa mort
lexpress.fr
http://www.lexpress.fr/actualite/societe/c-est-injuste-le-sms-de-jean-germain-avant-sa-mort_1668738.html#xtor=CS3-5076